Què és? L’Oficina Local d’Habitatge és un servei públic gratuït que ofereix informació, assessorament, tramitació i gestió de tasques en matèria d’habitatge i facilita al ciutadà l’obtenció de la informació necessària en cada moment. L’Oficina d’Habitatge té com a objectiu facilitar a la ciutadania l’accés a l’habitatge. Què oferim? · Informació i tramitació dels programes i línies d’ajuts relacionades amb l’habitatge, d’acord amb el desplegament de la Llei del Dret a l’habitatge i del Pla per al dret a l’habitatge. · Assessorament i l’atenció ciutadana en l’àmbit de les inscripcions al Registre de Sol·licitants d’Habitatges amb protecció oficial (HPO). · Atenció ciutadana en l’assessorament en el deute hipotecari. · Gestió i tramitació de cèdules d’habitabilitat. · Borsa de mediació de lloguer social. A qui ens adrecem? Tots els serveis s’adrecen a la ciutadania de l’Alt camp: propietaris, llogaters, etc. Col·laboració amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya |