OCSAE

 
  • Què és l'Oficina Comarcal de Suport a l'Administració Electrònica?

L’Oficina Comarcal de Suport a l’Administració Electrònica és un servei adreçat als ajuntaments de la comarca que pretén donar-los suport tècnic, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.

  • On som?
Mossèn Martí, 3 Valls
telèfon: 977-60-85-60
  • Quins serveis oferim?

1. Servei d’assessorament en administració electrònica.

Oferim assessorament i acompanyament continuat durant el procés d’implantació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT, preferentment en els ajuntaments menors de 5.000 habitants.

 

El catàleg dels serveis és pot consultar en l’apartat de Serveis del web del Consorci AOC. Els principals serveis són:

 

Mòdul de gestió municipal de sol·licituds i tràmits per Internet.
Compartició de dades entre administracions.
Tramitació inter-administrativa entre les administracions públiques catalanes.
Plataforma de Serveis de Contractació Pública (inclou perfil de contractant).
Factura electrònica.
Notificacions electròniques.
Registre d’Entrada i Sortida.
  • Cercador
Cercador de les administracions públiques.
Plataforma de gestió de cartografia digital per al món local (carrerers, etc.).
Certificats digitals per als ciutadans.
Seguretat en la informació.
Tauler d'anuncis i edictes.

 

 

2. Servei de formació i divulgació de l’administració electrònica.

Realitzem tasques de promoció, divulgació i formació dels serveis d’administració electrònica i de seguretat del Consorci AOC, CATCERT – Agència Catalana de Certificació i CESICAT.

 

3. Servei de certificació digital.

Un servei de:

 

img_catcert

 

CIUTADANIA

 

Certificats idCAT:

 

 El consell Comarcal, en col·laboració amb CATCert, fa un nou pas en la seva tasca de difusió de la identitat digital i lliura els certificats digitals idCAT.

 

 

 

Si voleu saber més o demanar el vostre certificat feu click a l'enllaç:

 

img_idcat

 

ADMINISTRACIÓ PÚBLICA

 

img_cat2

 

L'Agència Catalana de Certificació ha decidit crear la marca T-CAT per anomenar les targetes que contenen els certificats digitals del personal de les administracions públiques.

 

D'aquesta manera, d'ara en endavant, els certificats digitals personals emesos per el Consell Comarcal de l'Alt Camp com a entitat col·laboradora de CATCert i destinats al personal de les administracions públiques i que venen en una targeta criptogràfica, reben el nom de T-CAT.

 

Aquesta nova denominació permet diferenciar-los dels idCATs, els certificats digitals de ciutadania.

 

Les T-CAT, per tant, contenen els següents certificats personals:

  • D'identificació i signatura amb o sense càrrec (CPISR o CPISRC).
  • D'identificació i signatura amb càrrec i ús (CPISRCU).
  • De persona jurídica (CESR).