Primera Experiència Professional en les Administracions Públiques
Primera Experiència Professional en les Administracions Públiques
El Servei Públic d’Ocupació de Catalunya ha atorgat al Consell Comarcal de l’Alt Camp el programa de primera experiència professional en les administracions públiques, pel qual es subvencionen quatre contractes de 12 mesos de durada a persones joves de més de 16 anys i menys de 30.
Els requisits de les persones joves per participar en aquest programa són:
Les ocupacions relacionades amb el programa de primera experiència professional en les administracions públiques que cerca el Consell Comarcal de l’Alt Camp són les següents: - Tècnic/a de Turisme (titulació requerida: ensenyament universitari de Grau en l’àmbit social – Turisme). - Tècnic/a de Transparència i Bon Govern (titulació requerida: ensenyament universitari de grau – Enginyeria Informàtica o Electrònica). - Administratiu/va d’Arxiu (titulació requerida: ensenyament de grau mitjà de FP específica i equivalents (Administració i Finances). - Tècnic/a de Joventut i Ocupació (titulació requerida: ensenyament universitari de grau – Ciències Socials, Ciències Polítiques).
Si voleu consultar totes les ocupacions publicades en aquest programa a l’Alt Camp i a la resta de Catalunya, podeu consultar l’enllaç següent a l’apartat «Què t’ofereix?»:
Per conèixer el programa Primera Experiència Professional en les Administracions Públiques, podeu clicar aquí.
|