Dissabte, 11 de Setembre de 2010
La Força dels Pobles
   
 
 
 
 
El Consell
Informació General
Salutació de la Presidenta
Ubicació
Organigrama
Membres
Consell d'Alcaldes
Història
Perfil del Contractant
 
Serveis
Estructura Organitzativa
Català
Benestar i Família
Consum
Ensenyament i Cultura
Foment del territori i de l'ocupació
Joventut
Medi Ambient
Serveis Tècnics
Informàtica i Noves Tecnologies
Igualtat d'oportunitats
 
Tràmits en línia
 

 
  
 Es compleix un any de la gestió directa per part del Consell a través de l'Organisme Especial

Es recullen 4.073 tones de residus a l'Alt Camp durant el 2009, un 1,5% més que l'any anterior
Durant l’any 2009 s’han recollit 4.073 tones de residus en els 15 municipis en els quals hi presta servei l’Organisme Especial de Gestió de Residus de l’Alt Camp. Això significa un increment de 62 tones respecte l’any anterior (un 1,5% més), quan va ser de 4.011 tones. D’aquesta producció, corresponen 182,12 tones als envasos, 653,05 a la fracció orgànica, 258.45 al paper, 266,70 al vidre i 2.712,97 a la resta.
 

Dilluns dia 1 de febrer es va complir un any de gestió directa dels residus de la comarca a càrrec de l’Organisme Especial de Gestió de Residus de l’Alt Camp. “En aquest any, hem aconseguit realitzar un servei eficient de manera que hem eliminat queixes sense incrementar els costos”, afirma el gerent de l’Organisme, Josep Alsina, que recorda que les xifres de l’Alt Camp estan per sobre de la mitjana de Catalunya. També apunta que les dades del segon semestre són més positives que el primer i això fa pensar que durant el 2010 la millora del servei es veurà reflectit en les dades.
 

Els percentatges de recollida selectiva són similars als de l’any passat, i la recollida porta a porta continua mantenint-se com a més efectiva pel que fa als percentatges de recollida selectiva. Alsina també valora molt positivament la qualitat dels residus orgànics recollits, amb un nivell d’”impropis” molt baix.
 

Cal recordar que l’Organisme Especial de Gestió de Residus de l’Alt Camp el municipi del Rourell també s’encarrega des del mes de novembre de la recollida de residus al Rourell.
 

Data: 03-02-2010
 
Turisme
Com arribar a l'Alt Camp
Serveis i informació de la comarca
Oficina Turisme de Santes Creus
LA RUTA DEL CISTER
Parlem de ...
Galeria d'imatges
Normativa Turisme
Enllaços d'interès
Nou horari Reial Monestir de Santes Creus (a partir de l'1/1/10)
PRIMER CONCURS FOTOGRAFIA ALT CAMP
Nova imatge turística de l'Alt Camp
 
Interès general
 
Els Municipis
 
Àrea privada
 
Altres
Àlbums
Enquestes
Contacta
Cerca al web